איך מעלים סרטונים ליוטיוב?

תוכן עניינים

רגע לפני שמתחילים לקדם ערוץ יוטיוב, חשוב להבין קודם כל איך בכלל מעלים את הסרטונים שלנו לשם. מחפשים דרך לשתף את יצירותיכם עם העולם ולהפוך ליוצרי תוכן ביוטיוב? לפניכם מדריך קצר ושימושי שיסביר לכם שלב אחר שלב איך מעלים סרטונים ליוטיוב בצורה קלה ופשוטה ובאופן המקצועי ביותר.

איך מעלים סרטונים ליוטיוב - שלבי פעולה

כניסה לחשבון יוטיוב

לאחר התחברות לחשבון שלנו, נחפש את האייקון המיועד להעלאת סרטון בפינה הימנית העליונה של דף הבית של יוטיוב. 

בחרו באפשרות הראשונה לצורך העלאת הסרטון מהמכשיר שלכם. ניתן לגרור את הסרטון לתיבת ההעלאה או ללחוץ על האפשרות לבחירת הסרטון מתוך המכשיר שלכם.

העלאת סרטון ליוטיוב

בחירת כותרת

בשלב זה, יוטיוב משתמש בשם הקובץ של הסרטון ככותרת ברירת מחדל. חשוב לשנות את הכותרת כך שתתאר בצורה מדוייקת את הסרטון שלכם. מומלץ לכתוב כותרת מעוררת וברורה שתמשוך קהל יעד רלוונטי.
בחירת כותרת לסרטון יוטיוב

הוספת תיאור

בשדה התיאור, תוכלו לספק מידע נוסף על הסרטון שלכם. ניתן לרשום כאן עד 5000 תווים שיתארו את הסרטון בצורה מקיפה, כך שיוטיוב יבינו את תוכן הסרטון ויכוונו אותו לקהל הרלוונטי.

איך מעלים סרטון ליוטיוב

בחירת Thumbnail

איך להעלות סרטון ליוטיוב שבאמת ימשוך את תשומת לב הצופים ויגרום להם להקליק דווקא עליו? כדי לקבוע את התמונה שתוצג לצופים כשהם מחפשים את הסרטון שלכם, תוכלו להעלות תמונה משלכם. זו יכולה להיות תמונה של נושא הסרטון או כל דבר שיציג את הסרטון בצורה מסקרנת ומושכת ויעזור לכם בהגדלת הCTR של סרטוני היוטיוב שלכם.

איך מעלים סרטונים ליוטיוב

הוספת סרטון לפלייליסט

אם יש לכם פלייליסט שקשור לסרטון שלכם, תוכלו להוסיף את הסרטון לתוך אותו פלייליסט. הדבר יעזור לצופים להיחשף לתכנים נוספים שהעליתם ויוכלו להיות רלוונטיים עבורם.

הוספת סרטון יוטיוב לפלייליסט

בחירת תגים (Tags)

בשדה זה, ניתן להוסיף מילות מפתח שמתארות את הסרטון שלכם. כדאי להשתמש במילות מפתח שיכולות לעזור לצופים למצוא את הסרטון שלכם בחיפוש ביוטיוב. ניתן לעשות זאת באמצעות מחקר מילות מפתח מקצועי טרם העלאת הסרטון.

הוספת תגיות לסרטון יוטיוב

אפשרויות נוספות

איך מעלים סרטון ליוטיוב כמו המקצוענים? יוטיוב מציעה מספר אפשרויות מתקדמות כמו אימות גיל, הגבלת צפייה למבוגרים בלבד, הרשאת שימוש מחדש בסרטונים, השהיית תגובות או לייקים ועוד. שימוש במגוון האפשרויות הללו יעזרו לכם בתחזוק ערוץ Youtube ברמה גבוהה במיוחד.

העלאת סרטון ליוטיוב

שלב המונטיזציה (לעומדים בדרישות יוטיוב)

שלב המונטיזציה ביוטיוב (הנעשה בעיקר דרך Google AdSense) הוא השלב בו אתם כיוצרי תוכן יכולים להרוויח כסף מהסרטונים שלכם על ידי הצגת פרסומות. הרעיון הוא פשוט – כאשר משתמשים צופים בסרטונים שלכם ולוחצים על הפרסומות או צופים בהן, אתם מתוגמלים.

כדי להפעיל את המונטיזציה ביוטיוב, קיימות 3 דרישות עיקריות:

1. לפחות 1000 מנויים בערוץ היוטיוב שלכם.

2. לפחות 4,000 שעות צפייה בערוץ היוטיוב שלכם במהלך 12 החודשים האחרונים.

3. הסכמה לכללי המונטיזציה של יוטיוב.

לאחר עמידה בדרישות הנ"ל, ניתן להציג פרסומות בערוץ היוטיוב שלכם. תוכלו לבחור האם להציג פרסומות לפני הסרטון, אחריו, או במהלכו, ואפילו להתממשק ישירות עם יוצרי תוכן אחרים לצורך שיתוף הרווחים.

כמו כן, תוכלו לשנות את הגדרות הפרסומות בערוץ שלכם בכל זמן על ידי כניסה לחשבון היוטיוב שלכם וניווט אל מקטע המונטיזציה.

מונטיזציה ביוטיוב

הוספת אלמטים לסרטון היוטיוב שלכם

מסכי סיום וכרטיסיות הם 2 סוגי אלמנטים שניתן להוסיף על גבי הסרטון שלכם כדי לקדם תוכן נוסף, להגדיל מנויים ולשדרג את חוויית הצפייה עבור הצופים שלכם.

מסכי סיום: כשהסרטון שלכם קרב לסיומו (לדוגמה, ב-20 השניות האחרונות), תוכלו להציג סרטונים נוספים או לקרוא לצופים להירשם כמנויים לערוץ שלכם. זו הזדמנות מעולה לשדרג סרטונים נוספים שיוכלו לעניין את צופי הערוץ שלכם.

כרטיסיות: בשונה מאפשרות 'מסכי סיום', ניתן להוסיף גם כרטיסיות (cards) שמוצגות כבר במהלך הסרטון ולא רק בסיומו עם המלצות והפנייה לסרטונים נוספים. בכרטיסיות, ניתן לקשר לסרטונים אחרים, לעמודים ברשתות החברתיות ועוד. בגדול זו אפשרות נהדרת כדי להכווין את הצופים לתוכן נוסף שתרצו לשתף.

הוספת אלמנטים לסרטון יוטיוב

הגדרת רמת הפרטיות של הסרטון

אי אפשר לענות על השאלה איך מעלים סרטון ליוטיוב מבלי להתייחס לאפשרויות הסטטוס הקיימות ביוטיוב. באופן כללי, ניתן לבחור אם לפרסם את הסרטון לכולם, לקהל מסוים או לחסום אותו לצפייה עד אישור ידני. אפשרות זו שימושית במידה ויש לכם סרטון שאתם מעוניינים להציג רק לחברים או לקהל ספציפי.

הסרטון הוא פרטי (Private): במקרה זה, רק אתם ואנשים שהגדרתם יכולים לראות את הסרטון. תוכלו להזמין אנשים לצפות בו על ידי שליחת הזמנות למייל שלהם או דרך קישור.

הסרטון זמין רק למי שקיבל אליו לינק (Unlisted): במקרה זה, הסרטון יהיה גלוי לציבור, אך לא יפורסם באופן פרסומי על ידי יוטיוב. זה אומר שרק אנשים שמכירים בלינק או מקבלים אותו יוכלו לראות את הסרטון.

הסרטון הוא פומבי (Public): במקרה זה, הסרטון יפורסם באופן פומבי ויהיה גלוי לכל מי שמעוניין לראותו על ידי חיפוש ביוטיוב או בלינק שפירסמתם.

יוטיוב פרמייר (YouTube Premiere): קביעה מראש למועד בו הסרטון יוצג כסרטון פרימייר, ובו זמנית עם הצפייה תוכלו לתקשר עם הצופים ולשוחח עימם בזמן אמת במעמד הצפייה. אפשרות זו יוצרת תחושת אירוע חשוב סביב הסרטון.

תזמון הסרטון (Schedule): במקרה זה, תוכלו לבחור מראש מועד בו הסרטון יועלה ליוטיוב באופן אוטומטי.

רמת הפרטיות של סרטון יוטיוב

איך מעלים סרטונים ליוטיוב? קבלו סרטון הסבר קצר

רוצים לקבל את כל המידע הכתוב במאמר זה בוידאו? לפניכם סרטון הסבר קצר וממוקד בנושא מטעם Youtube עצמם.

העלאת סרטונים ליוטיוב - לסיכום

מקווים שהמידע וההסברים שניתנו כאן אודות אפשרויות ההעלאה והגדרת הסרטון יעזרו לכם להעלות ולנהל תוכן בערוץ היוטיוב שלכם בצורה מקצועית. הבנתם כל מה שצריך לגביי העלאת סרטון ליוטיוב? רוצים לעבור לשלב הבא ולהרחיב את הידע שלכם בכל הנוגע לקידום סרטונים ביוטיוב? לחצו כאן

חיפוש
להמשך קריאה
אהבתם? שתפו את הפוסט
לירן ווטרו
לירן ווטרו

מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי בעל ידע וניסיון רב. עוסק רבות בבניית וקידום אתרים, קמפיינים ממומנים, צילום ועריכת סרטוני וידאו, ניהול ערוצי יוטיוב, כתיבת תוכן ומגוון שירותי שיווק ופרסום נוספים.