עריכת סרטוני וידאו

דרך מובילה לשכנוע והעברת מסרים

עריכת סרטוני וידאו: סרטון אחד שווה יותר מאלף מילים

עריכת סרטוני וידאו נחשבת לאחת הדרכים המובילות ביותר כדי לשכנע ולהעביר מסר הודות לשילובם של מספר חושים הפועלים במקביל.
עוצמתם של סרטוני וידאו עלתה מאד בשנים האחרונות כאחד הכלים הטובים ביותר להשגת מטרות ויעדים שיווקיים כמו גם העברת מסרים אישיים חשובים במיוחד.

מעוניינים בהפקת סרטוני וידאו מקצועיים, כתיבת תסריט
או כל ייעוץ אחר בנושא עריכת סרטוני וידאו לעסק שלכם?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​

מה הרעיון מאחורי עריכת סרטוני וידאו?

עריכת וידאו מסייעת להפוך מדיה גולמית לסרטון מקצועי בעל יכולת לרתק אנשים, להעביר רגשות ולספר סיפורים. בעידן הדיגיטלי של היום, שירות עריכת וידאו חיוני אף יותר מבעבר לעסקים וחברות היות והוא מאפשר להעביר את המסר השיווקי הנכון וליצור זהות ייחודית בשוק התחרותי.

אנו ב Vataro digital בעלי ידע רב בכל הנוגע לצילום ועריכת וידאו המיועדים למטרות אישיות ועסקיות כאחד. לפניכם מספר דוגמאות לסרטוני וידאו בהם לקחנו חלק בעריכת הסרטון כמו גם בכתיבת התסריט, בחירת המיקום והמשתתפים, הצילום וההנחיה. צפייה מהנה 🙂 

באנר עריכת סרטוני וידאו

עריכת סרטוני וידאו במסגרת פרוייקטיים לימודיים

סרטון הפער הדיגיטלי בקרב בני הגיל השלישי נוצר כפרויקט גמר במסגרת לימודי התואר שלי יחד עם שותף וחבר יקר אמיל תורק. מטרת הסרטון הייתה להעביר לצופים באופן מקיף ומעניין את נושא הפער הדיגיטלי שחווים בני הגיל השלישי; הסיבות שמאחורי הפער, הפתרונות המוצעים על ידי מגוון גורמים בישראל וכן ראייה לעתיד. 

מאחורי סרטון זה עומדת מחשבה רבה בכל הקשור למרואיינים, לשאלות שנשאלו ולחיבור כל התשובות (הרלוונטיות) לכדי סיפור ברור, מתמשך ומעניין. מעבר לכך, הושקעו זמן ומחשבה רבים בכל הנוגע לזוויות הצילום, לויז'ואל, לסאונד, למוזיקת הרקע ועוד.  

"מה הקטע עם איכות הסביבה?!" הוא פרויקט הגמר שלי במסגרת סדנת עריכת וידאו.
הסרטון לוקח נושא כבד מעט ומשלב אותו באווירה הומוריסטית קלילה הכוללת קטעי משחק קצרים ומשאלי רחוב.

מאחורי הסרטון הושקעה מחשבה רבה על נושא התסריט ועל האופן שבו ניתן יהיה לקחת נושא כמו איכות הסביבה ולהביע אותו בצורה הומוריסטית ומושכת. נלקחו מגוון היבטים לנושא אשר באו לידי ביטוי בקטעי המשחק הקצרים ובמשאל הרחוב שבסרטון.   

מהם היתרונות בשכירת שירותי עורך וידאו?

סרטונים מושכים באיכות גבוהה

שיפור אלמנטים כמו צבע, סאונד וקצב על ידי עורך וידאו מקצועי יביא לתוצר סופי איכותי שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם. לרמה זו של מקצועיות ואיכות קיימת השפעה רבה על המותג והתדמית שלכם, מכיוון שהיא ממחישה את המחויבות שלכם לספק את התוכן הטוב ביותר לקהל שלכם.

חיסכון בזמן יקר

בנוסף לאיכות, עריכת סרטוני וידאו מקצועית יכולה לחסוך זמן ומאמץ יקרים על ידי העברת המשימה לאנשי מקצוע, מה שיאפשר לכם להתמקד בהיבטים קריטיים אחרים של העסק. עם עורכי וידאו מנוסים שדואגים לתהליך העריכה, אתם יכולים להיות רגועים שהסרטונים יסופקו בזמן ועל פי הנדרש.

חיזוק זהות המותג

עריכת וידאו מקצועית יכולה לעזור לבסס את זהות המותג שלכם וליצור סגנון ויזואלי עקבי בכל ערוצי השיווק שלכם, דבר שיתרום רבות לבניית מותג חזק ומוכר.

עריכת סרטונים ליוטיוב

עריכת סרטוני וידאו ליוטיוב יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד היות ונדרש מכם לשמור על הצופים מרותקים ולמשוך כמה שיותר מנויים חדשים לערוץ. כאן בדיוק נכנס לתמונה הקסם של עריכת וידאו! שירותי עריכת וידאו מקצועיים יהפכו את החומר הגולמי שנמצא אצלכם ליצירת מופת מלוטשת הכוללת אפקטים מדליקים, מוזיקה סוחפת ומעברים מדויקים. עריכת הקצב והמבנה הנכונים עבור הסרטונים שלכם, תשמור על מעורבות הקהל מרגע ההקלקה על הסרטון שלכם ועד לסוף הצפייה בו. מחזיקים כבר בערוץ יוטיוב אך לא מבינים למה כמות הצפיות או הנרשמים לערוץ נמוכה? מוזמנים להיעזר בשירותי קידום ביוטיוב אותם אנו מציעים ללקוחותינו וליהנות מערוץ יוטיוב פעיל שעולה בתוצאות החיפוש ומביא ליותר ויותר צופים ונרשמים לערוץ.

טיפים חשובים בנושא

עריכת סרטוני וידאו

על מנת ליצור סרטון וידאו איכותי חשובה תשומת הלב על מגוון היבטים כמו העלילה וסיפור המסגרת, המסר העיקרי, בחירת הלוקיישנים, איכות המצלמה, הסאונד, התאורה וכמובן – העריכה.

שמרו על קו עלילתי רצוף וכרונולוגי במהלך סרטון הווידאו שלכם. ללא המשכיות ברורה וטבעית עלול הצופה לאבד קשב וריכוז ואף לצאת מהסרטון ואתם עלולים לחטוא למטרה אליה כיוונתם. 

תכננתם לצלם ונפלתם על יום גשום וקודר? יש המון רעש באזור המיועד לצילום? המתינו מעט או דחו את יום הצילומים. התפשרות בענייני תאורה וסאונד עלולה לפגום בתוצאה הסופית ובהכנת סרטון מקצועי ומושקע. 

מוזיקת רקע מתאימה או אפקטים קוליים מיוחדים יקפיצו בכמה רמות את הסרטון שלכם ויעשו את ההבדל בינו לבין סתם עוד סרטון. הקפידו לבחור במוזיקה שתואמת לתחושה והאווירה הכללית שהסרטון שלכם אמור ליצור בקרב צופיו.

רוצים להדגיש משפטים מסוימים שנאמרו בסרטון? עשו זאת באמצעות טקסט קצר שיופיע במהלך הסרטון. כיתובים קצרים, ברורים וממוקדים הם כלי מצוין לצורך הסבר, הדגשה, או פרשנות של רגעים חשובים בעלילת סרטוני וידאו.

עריכת סרטוני וידאו עושים ב- Vataro Digital

בין אם אתם צריכים סרטון תדמית לעסק, תוכן למדיה חברתית, סרטון לאירוע או כל סרטון אחר, אנחנו כאן עבורכם. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק מולכם כדי להבין מהם הצרכים, היעדים והחזון הייחודיים שלכם, כך שנוכל לספק לכם סרטון איכותי שישיג את מטרתו. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי עריכת הווידאו שלנו וכיצד נוכל לעזור לכם

מעוניינים בהפקת סרטוני וידאו מקצועיים, כתיבת תסריט
או כל ייעוץ אחר בנושא עריכת סרטוני וידאו לעסק שלכם?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​