קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

אם הגעתם למאמר הזה אתם כנראה כבר יודעים בגדול מה זה קידום אתרים SEO ועכשיו אתם רוצים להבין יותר לעומק איך לקדם את אתר הוורדפרס שלכם, ובכן, הגעתם למקום הנכון. אכין אתכם מראש – קידום אתרי וורדפרס הוא תהליך ממושך שמצריך התמדה והשקעה אך אל דאגה, במאמר הבא תוכלו למצוא מגוון טיפים מעולים וקלים ליישום שיסייעו לאתר שלכם לטפס כל הדרך למעלה בתוצאות החיפוש. בואו נתחיל!

למה קידום אתרים בוורדפרס מומלץ על פני קידום בפלטפורמות אחרות?

וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית במיוחד לבנייה וקידום אתרים, חנויות מקוונות ובלוגים. היא מציעה מגוון תכונות ואפשרויות הניתנות להתאמה אישית שמקלות על בעלי אתרים לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם להשיג דירוג טוב יותר במנועי החיפוש ולמשוך יותר ויותר מבקרים לאתר. במאמר זה נחקור את הסיבות העיקריות לכך ש- WordPress היא פלטפורמה מצוינת לקידום אתרים ונחשבת לאחת הבחירות הראשונות עבור כל עסק המעוניין להקים אתר חדש.

קלות שימוש ומגוון תוספים המיועדים לוורדפרס

אחת הסיבות העיקריות לכך ש-WordPress כל כך פופולרי היא קלות השימוש בה והמגוון העצום של תוספים שהיא מציעה. אחד התוספים הידועים ביותר שלה הוא כמובן Elementor – תוסף נוח מאוד לבניית אתרים והוספת אלמנטים חשובים במיוחד עבור הגדלת אחוזי ההמרה כגון טפסים, פופאפים ועיצוב עמודים. בנוסף, לוורדפרס ישנם מגוון תוספים הזמינים בלחיצת כפתור, כולל Yoast SEO המאפשר לכם ליצור מפת אתר XML ולהגדיר תגיות מטא לצורך יצירת תיאור מושך יותר של הדף והגדלת שיעור ההקלקות (CTR) של האתר שלכם במנועי חיפוש. תוספים אלו ועוד רבים אחרים מציעים מגוון כלים לאופטימיזציית תוכן, ניתוח מבנה האתר ומעקב אחר דירוג מילות מפתח, מה שמקל עליכם כבעלי אתרים לשפר את הדירוג שלכם מנועי החיפוש.
מגוון תוספים פופולאריים לקידום אתרי וורדפרס

מערכת קוד פתוח המאפשרת התאמה אישית

וורדפרס ניתנת להתאמה אישית רבה, ומאפשרת לכם להוסיף ולערוך את קוד האתר כדי לייעל ככל הניתן את הSEO שלכם. דוגמא לכך היא האפשרות להתקנת ערכות נושא ותוספים מותאמים אישית המשפרים את מהירות וביצועי האתר, הוספת סכימות לשיפור הנראות במנועי החיפוש ומגוון טכניקות SEO מתקדמות אחרות.

ממשק ידידותי למשתמש

אחד היתרונות הגדולים ביותר בכל הנוגע לקידום אתרים בוורדפרס הוא הממשק הידידותי שלה. משמעות הדבר היא שאתם כבעלי אתרים יכולים לבצע אופטימיזציה קלה ונוחה עבור התוכן שלכם למנועי חיפוש, ללא צורך ביכולות טכניות מתקדמות. הממשק האינטואיטיבי מאפשר לכם להתמקד ביצירת תוכן איכותי המותאם למנועי חיפוש או לעדכן את קטלוג המוצרים שלכם (במידה ומדובר בחנות אינטרנטית) במקום להסתבך בפרטים טכניים.

פופולריות ותמיכה קהילתית

וורדפרס נחשבת מזה מספר שנים לאחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם לבניית אתרים. המשמעות היא שקיימת קהילה גדולה של מפתחים ומשתמשים שתורמים לפיתוח תוספים וערכות נושא של וורדפרס, דבר שבסופו של יום מקל עליכם במציאת הפתרונות הנדרשים לקידום האתר שלכם.
קבוצת מתכנתים עובדים בצוות

אחסון עצמי

לאחסון עצמי של אתר הוורדפרס שלכם קיימים מגוון יתרונות כמו שליטה רבה יותר על עיצוב האתר, הפונקציונליות והנתונים שבו, גמישות להתאמה אישית, שליטה מלאה על הנתונים והניתוחים, יכולת להגדיל את משאבי אחסון האתר ככל שהעסק שלכם גדל ועוד. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שאחסון עצמי דורש גם ידע טכני מסוים כדי לדעת להגדיר ולתחזק בצורה נכונה את האתר שלכם.

קידום אתרי וורדפרס - איך עושים את זה?

קידום אתרי וורדפרס, בדומה לקידום כל אתר אחר דורש זמן, מאמץ ומסירות. עם האסטרטגיות הנכונות, תוכלו להגדיל את הנראות, התנועה והמעורבות של האתר שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך קידום אתר הוורדפרס שלכם.

בחירת שרת אחסון אמין

כשמדובר בבחירת שירות אחסון לאתר וורדפרס, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. רמת שירות הלקוחות, זמני הפעילות, אפשרויות האבטחה ומהירות השרת. שרת אמין יבטיח שהאתר שלכם ייטען במהירות, יהיה זמין תמיד למשתמשים ומוגן מפני פריצות ואיומי אבטחה. בנוסף, שרת אחסון טוב יעניק לכם גם תכונות כמו גיבויים אוטומטיים, שדרוג גמיש ונוח לחבילה מורחבת ולוח בקרה ידידותי למשתמש.

עיצוב אתר הוורדפרס שלכם

עיצוב האתר שלכם הוא שלב קריטי ביצירת חווית משתמש חיובית וקידום המותג שלכם. אתר מעוצב היטב יהיה מושך מבחינה ויזואלית אך גם קל לניווט ומותאם למכשירים ניידים. הקפידו לבחור ערכת נושא שמשקפת את האישיות והערכים של המותג שלכם, ושמרו על פלטת צבעים אחידה לרוחב כל האתר שלכם שתיראו עקביים ומקצועיים.
ערכת נושא רספונסיבית לאתרי וורדפרס

מבנה כתובת האתר הטוב ביותר לקידום אתר וורדפרס

בחירת מבנה כתובת האתר הנכון היא מרכיב חיוני בקידום אתרים יעיל בוורדפרס, יחד עם זאת לא תמיד קל ליישם אותה בפלטפורמות לבניית אתרים. זה המקום שבו וורדפרס בולטת ומציעה מגוון אפשרויות להתאמה אישית של כתובות אתרים המאפשרות לכם לבצע אופטימיזציה כתובות URL למנועי החיפוש. בעוד שפלטפורמות אחרות עשויות להציע רמה בסיסית למדי של התאמת כתובות האתר, וורדפרס מספקת רמת גמישות ושליטה מדהימות. על ידי מיטוב יכולות תוספי ה-SEO המובנים של וורדפרס, בשילוב עם מבנה ה-URL הניתן להתאמה אישית, תוכלו ליצור אתר ידידותי לקידום אתרים אורגני שמדורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש ומושך אליו יותר תנועה.

איך ניתן להתאים את מבנה כתובות האתר שלכם בוורדפרס?

כברירת מחדל, וורדפרס משתמשת במבנה permalink הכולל את התאריך ומזהה הפוסט בכתובת האתר. עם זאת, ניתן לשנות מבנה זה כך שישקף טוב יותר את התוכן של הפוסטים והעמודים באתר שלכם. כדי להתאים אישית את מבנה כתובת האתר שלכם בוורדפרס, עברו אל הגדרות Permalinks בתפריט של וורדפרס ובחרו מבנה הכולל מילות מפתח רלוונטיות, כגון שם הפוסט או הקטגוריה. חשוב להבטיח שמבנה כתובת האתר שלכם יהיה עקבי לאורך כל האתר מכיוון שזה יכול לעזור למנועי החיפוש להבין בצורה טובה יותר את היררכיית התוכן שלכם. באופן הזה תוכלו להפוך את האתר שלכם לידידותי יותר לקידום אתרים ותשפרו את הסיכויים שלכם לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
הגדרות וורדפרס למבנה כתובות אתר Permalink

תפקיד מבנה כתובת האתר בקידום אתרים מקומי וקידום אתרים בינלאומי

נקודה חשובה נוספת בהקשר לכתובות הURL באתר שלכם היא בהקשרים של קידום אתרים מקומי ובינלאומי. עבור קידום אתרים מקומי, מומלץ לכלול מילות מפתח ספציפיות הנוגעות למיקום כבר בכתובת האתר שלכם, כגון שם העיר או האזור שלכם. באופן הזה גדלים סיכויי האתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות ולמשוך יותר מבקרים מקומיים. באופן דומה, לקידום אתרים בינלאומי, חשוב להשתמש במבנה כתובת אתר המשקפת את השפה והאזור של קהל היעד שלכם. זה יכול לכלול שימוש בדומיינים ראשיים המיועדים למדינה, כמו uk. / ca. / fr או שימוש בסאב-דומיינים המיועדים למקד לשפות ואזורים שונים. על ידי שילוב אלמנטים ספציפיים למיקום ולשפה במבנה כתובת האתר, תוכלו לשפר את הנראות והרלוונטיות של האתר שלכם עבור קהלים מקומיים ובינלאומיים.

בדקו שאתר הוורדפרס שלכם פתוח לאינדוקס

פתיחת אתר וורדפרס לאינדוקס היא בגדר חובה בכל הנוגע לקידום אתר וורדפרס. התהליך הוא פשוט – כאשר מנועי חיפוש מורשים לסרוק ולהוסיף לאינדקס את תוכן האתר שלכם, הוא למעשה הופך להיות גלוי בפניי מבקרים פוטנציאליים, מה שיכול להביא תנועה לאתר שלכם. מנגד, אם האתר שלכם אינו פתוח לאינדוקס, הוא לא יופיע בתוצאות מנועי החיפוש, מה שיגביל את הנראות שלו ויקשה על אנשים למצוא את התוכן שלכם.
אישור אינדוקס בהגדרות אתר וורדפרס

כדי לבדוק אם אתר הוורדפרס שלכם פתוח לאינדוקס, עקבו אחר השלבים הבאים:

1. בתפריט הצד של אתר הוורדפרס בחרו בהגדרות > קריאה.

2. גללו מטה לאיזור שנקרא "נראות במנועי חיפוש".

3. ודאו שתיבת הסימון של "הסר מנועי חיפוש מלהוסיף אתר זה לאינדקס" אינה מסומנת.

4. לחצו על "שמור שינויים" כדי לעדכן את ההגדרה הזו.

5. לאחר מכן, תוכלו להשתמש בכלים כמו Google Search Console כדי לוודא שהאתר שלכם התווסף בצורה תקינה לאינדקס.

התהליך המהיר הזה יכול לעזור רבות בזיהוי בעיות שעשויות למנוע מהאתר להופיע בתוצאות החיפוש, ולאפשר לכם לנקוט בפעולות מתקנות.

הוספת מפת אתר XML לשיפור הנראות במנוע החיפוש

רגע לפני שאתם נבהלים דעו שלא מדובר בעניין מורכב למדי. מפת אתר XML היא בסה"כ קובץ שמאגד את כל הדפים הקיימים באתר שלכם בצורה שמנועי החיפוש יוכלו להבין ולסרוק בקלות. על ידי שליחת מפת אתר מנועי חיפוש יכולים לסרוק ולהוסיף את התוכן שלכם בצורה יעילה יותר, מה שיעזור לאתר שלכם להיות גלוי יותר למבקרים פוטנציאליים.

ללא מפת אתר XML, ייתכן שהאתר שלכם לא יגיע לאינדקס כראוי, מה שעלול להוביל לדירוג נמוך יותר במנועי החיפוש וצמצום החשיפה שלו. אך אל דאגה, הוספת מפת אתר XML ל Google Search Console היא עניין זריז למדי שתוכלו לבצע במספר שלבים פשוטים:

1. כנסו להגדרות תוסף Yoast ולחצו על View the XML sitemap

2. בחלון שייפתח בפניכם תוכלו לראות את הלינק למפת האתר שלכם – העתיקו אותו. 

3. היכנסו לחשבון Google Search Console שלכם ובחרו באתר שלכם.

4. בחרו ב "Sitemaps" תחת "Index" בתפריט סרגל הצד.

5. הדביקו את כתובת הURL של מפת האתר שלכם ולחצו על לחצן "Submit"
(במידה ויש לכם מספר כתובות URL למפות אתר שונות הזינו אותן באופן זהה בזו אחר זו).

זהו סיימתם! Google תשתמש כעת במפת ה-XML שלכם כדי לסרוק ולהוסיף את תוכן אתר הוורדפרס שלכם לאינדקס בצורה יעילה יותר ותעניק לו סיכוי טוב יותר להיחשף על ידי מבקרים פוטנציאליים.

איתור מפת האתר XML דרך תוסף Yoast

יצירת תוכן רלוונטי ואינפורמטיבי

אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את אתר הוורדפרס שלכם היא על ידי יצירת תוכן רלוונטי ואינפורמטיבי. עמוד בלוג שמתעדכן באופן קבוע יעזור לכם להתבסס כאוטוריטה בנישה שלכם ויספק תנועת גולשים רבה יותר לאתר.

הבנת קהל היעד שלכם

לפני יצירת תוכן, חשוב להבין ולהגדיר מיהו קהל היעד שלכם ובאיזה סוג תוכן הם יתעניינו. ביצוע מחקר מילות מפתח וניתוח התנהגות הקהל שלכם, תוכל לעזור לכם באיתור הנושאים והביטויים בהם יש לכם יותר סיכוי להיות מדורגים במיקומים גבוהים. תוכלו לאסוף מגוון תובנות ממדיה חברתית, פורומים רלוונטיים וכמובן מכלי מחקר מילות מפתח ייעודיים שיעזרו לכם לזהות נושאים ומגמות פופולריות בנישה שלכם.

קהל יעד מוגדר לצורך קידום אתר וורדפרס

יצירת תוכן אינפורמטיבי ומרתק

ברגע שיש לכם הבנה ברורה של מיהו הקהל שלכם ומהו סוג התוכן שהם מחפשים, אתם יכולים להתחיל ליצור תוכן רלוונטי עבורו. זכרו שתוכן לקידום אתרי וורדפרס צריך להיות כמה שיותר אינפורמטיבי, מרתק ובעל ערך לקורא. הקפידו על שימוש בכותרות ראשיות וכותרות משנה כדי לחלק את התוכן שלכם בצורה נוחה ברורה לקריאה. שלבו תמונות, סרטונים ואלמנטים גרפיים רלוונטיים כדי להפוך את האתר שלכם והתכנים שבו לכמה שיותר מושכים ומעניינים עבור הגולשים.

קידום התוכן שלכם

לאחר שיצרתם תוכן והעליתם אותו לאתר, חשוב לקדם אותו במגוון ערוצים כמו רשתות חברתיות, ניוזלטר, ובלוגים אורחים. שיתוף התוכן באמצעים הללו תעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך כמות מבקרים גבוהה יותר לאתר שלכם.

עדכון התוכן באופן קבוע

עדכון קבוע של התוכן באתר שלכם עם מידע עדכני ורלוונטי יוכל לעזור לכם לשמור על עניין הקהל ולשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש. על ידי יצירה עקבית של תוכן באיכות גבוהה, תוכלו לבסס את עצמך כמקור מידע מהימן בנישה שלכם ולהגדיל עוד ועוד את הטראפיק לאתר הוורדפרס שלכם.
עדכון מאמרים בבלוג באתר וורדפרס

קידום אתר וורדפרס באמצעות הוספת קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם חלק חיוני וחשוב במיוחד בעבודת קידום אתרים ויכולים לשפר את חווית המשתמש בצורה מעולה. הרעיון העומד מאחורי הוספת קישורים פנימיים לעמודי האתר שלכם הוא להפנות משתמשים לדפים רלוונטיים אחרים באתר שיוכלו לעניין אותם ובשורה התחתונה לעזור להם למצוא ביעילות את המידע שהם מחפשים. מעבר לכך, חשוב שתדעו – קישורים פנימיים יכולים לעזור למנועי החיפוש לסרוק את האתר שלכם בצורה יעילה יותר ולשפר את דירוגו במנועי החיפוש. בעת הוספת קישורים פנימיים וודאו שטקסט העוגן (המכונה בעגה המקצועית 'אנקור טקסט') הוא תיאורי ורלוונטי, וכי הדף המקושר מספק ערך למשתמש.

קידום אתרי וורדפרס מחייב אופטימיזציית מטא תגיות

תגיות מטא מספקות מידע חשוב על האתר שלכם למנועי חיפוש ולגולשים. ביצוע אופטימיזציה לאותן מטא תגיות יכולה לתרום רבות בשיפור הנראות של האתר שלכם במנועי החיפוש לצד שדרוג שיעור ההקלקה (CTR) בתוצאות החיפוש. בעת אופטימיזציית תגיות המטא, הקפידו לשלב מילות מפתח רלוונטיות וודאו שהכותרת והתיאור משקפים בצורה מדויקת ככל האפשר את תוכן העמוד. כמו כן, חשוב לשמור על הכותרת והתיאור במגבלות התווים המומלצות ולהימנע משימוש בתגיות מטא משוכפלות בעמודי האתר שלכם.

אופטימיזציית תגיות Alt

תגיות Alt הן למעשה תיאור של תמונות שמופיעות כאשר לא ניתן להציג את התמונה ואופטימיזציה שלהן יכולה לשפר את הנגישות ואת דירוג האתר במנועי החיפוש. בעת יצירת תגיות alt, השתמשו במילות מפתח תיאוריות וספקו תיאור ברור ומדויק אודות התמונה. ניתן גם להשתמש בתגיות Alt כדי לכלול מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לתוכן העמוד.
הוספת תגיות אלט לכל תמונה באתר כחלק מאסטרטגיית הקידום

שפרו את היררכיית הכותרות שלכם

היררכיית הכותרות היא האופן שבו דפי האתר שלכם בנויים, מהכותרת הראשית ועד לכותרות המשנה. שיפור היררכיית הכותרות יכולה לעזור לקידום אתר הוורדפרס שלכם ולהקל על המשתמשים לנווט בו. ודאו כי הכותרות תמציתיות וברורות והשתמשו בתגי כותרות (H1, H2, H3 וכו') כדי להגדיר את היררכיית התוכן שלכם. שיפור היררכיית הכותרות שלכם תעזור למנועי החיפוש להבין בצורה טובה יותר את האופן בו בנויים העמודים באתר שלכם ותקל על הגולשים לנווט בו.

התקינו תוסף ניקוי זיכרון מטמון (ניקוי קאש)

זמני טעינה הם בין הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים. אתר איטי יכול להשפיע לרעה על חווית המשתמש ועל הדירוג במנוע החיפוש. אחת הדרכים לשפר את זמני הטעינה באתר שלכם היא על ידי התקנת תוסף מטמון. תוסף מטמון יוצר למעשה גרסה סטטית של האתר שלכם ומציג אותה למבקרים, מצמצם את מספר הבקשות לשרת שלכם ומפחית את זמני הטעינה בצורה משמעותית. התקנת תוסף קטן יכולה להפוך את האתר שלכם למהיר ומגיב יותר, לשפר את חווית המשתמש ואת הדירוג במנועי החיפוש.

להבטיח אתר מאובטח

אבטחת האתר חיונית לקידום אתר הוורדפרס שלכם. אתר מאובטח מגן על נתוני המשתמשים ומגביר את האמון שלהם במותג שלכם. כדי לשמור על אתר מאובטח הקפידו על הדברים הבאים: התקנת תוסף אבטחה – אחד מתוספי האבטחה המומלצים והפופולאריים ביותר לוורדפרס הוא Wordfence. זהו למעשה תוסף וורדפרס המגן על האתר שלכם על ידי סריקה לאיתור תוכנות זדוניות, חסימת מתקפות האקרים ושמירה מפני סוגים מסוימים של מתקפות DDoS. אולם זה לא נגמר בהתקנת תוסף אבטחה, חשוב גם להקפיד על עדכון קבוע של גרסת הוורדפרס המותקנת אצלכם באתר, עדכון ערכות הנושא והתוספים הפעילים אצלכם באתר ומחיקת אלו שאינם פעילים, שימוש בסיסמאות חזקות, הגבלת נסיונות ההתחברות לאתר, גיבוי אוטומטי בפרקי זמן קבועים, התקנת תעודת SSL, ביטול גישה לתיקיות הקבצים החשובות באתר שלכם וכמובן בחירת ספק אחסון ששם דגש על נושא אבטחת אתרי וורדפרס.
אבטחת אתר וורדפרס

השגת קישורים חיצוניים לקידום אתרי וורדפרס

קישורים חיצוניים (Backlinks) הם עולם בפניי עצמו. מה שחשוב שתבינו בהקשר לקידום אתרי וורדפרס הוא שקישורים חיצוניים מאתרים מוכרים ורלוונטיים אחרים יכולים להגדיל משמעותית את הנראות והתנועה לאתר שלכם. כדי להשיג את אותם קישורים חיצוניים קיימות מגוון דרכים.

בין הדרכים הפופולאריות לבניית קישורים חיצוניים לאתר שלכם:

  • פוסט אורח. פנייה יזומה לבעלי אתרים אחרים והצעה לכתיבת פוסט אורח הכולל קישור חזרה לאתר שלכם.
  • השגת קישורי מתחרים. השתמשו בעזרים כמו Backlink checker שקיימים במגוון כלי קידום אתרים כמו Ahrefs, SEMrush ודומיהם כדי לראות אילו אתרים מקשרים למתחרים שלכם ולפנות לאותם לאתרים על מנת להשיג מהם קישור גם לאתר שלכם.
  • קניית קישורים. שיטה שצריך להשתמש בה בתבונה גם כדי לא לפגוע באתר וגם כדי לשמור על הכיס (תתפלאו עד כמה קישורים יכולים להיות דבר יקר) הקפידו לרכוש קישורים ממקורות אמינים ומאתרים רלוונטיים הנוגעים לעולם התוכן בו עוסק האתר שלכם.
  • החלפת קישורים. מעין לחיצת יד דיגיטלית בה שני בעלי (או מקדמי) אתרים מסכימים לקשר אחד לאחר כדי לעזור זה למאמצי SEO ולבנות קשרים בקהילה המקוונת.
  • קישורים טבעיים. הדרך הקלאסית אך הארוכה מכולם – צרו תוכן באיכות גבוהה שאתרים אחרים היו רוצים לקשר אליו באופן טבעי. זהו למעשה האופן האידיאלי שבו אמורה להתבצע עבודת בניית קישורים חיצוניים.
השגת קישורים חיצוניים במגוון דרכים כחלק ממאמצי קידום אתרי וורדפרס

החשיבות של אנליטיקס בקידום אתר וורדפרס

אנליטיקה היא גורם חשוב נוסף בקידום אתר וורדפרס, הרי מה שווה כל הדאטה שנצברת לגביי האתר שלכם אם לא נעשה בה כל שימוש ושיפור להמשך? כלים כמו גוגל אנליטיקס מספקים מידע על מספר המבקרים באתר, מקור התנועה שלהם לאתר, באיזה דפים הם ביקרו, כמה זמן הם שהו באתר ועוד. על ידי ניתוח נתונים אלה, תוכלו למעשה לקבוע מה עובד ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות התוכן והקידום שלכם. יצירת איוונטים מדויקים ומעקב אחר התקדמות היעדים שלכם, תסייע לכם לחדד את אסטרטגיית הקידום שלכם ותוביל יותר תנועה רלוונטית לאתר הוורדפרס שלכם.

מה היתרון בקידום אתרי וורדפרס בכל הנוגע למובייל?

כבעלי אתרים, חובה לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד. אחרי הכל, בימינו כולם משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כדי לגלוש באינטרנט ואתם בטוח לא רוצים לפספס כל כך הרבה טראפיק פוטניצאלי לאתר שלכם. למזלכם, וורדפרס קולע גם למטרה הזו ומציע ערכות נושא מותאמות למובייל שקל להתאים אישית, ומגוון תכונות לשיפור חוויית המשתמש בנייד שיעזרו לאתר שלכם להיראות ולהרגיש מדהים בכל מכשיר.

אופטימיזציה לנייד

אוקיי, בואו נודה בזה כולנו דבוקים לסמארטפונים שלנו ושם אנחנו גולשים במרבית הזמן. אם האתר שלכם אינו מותאם למכשירים ניידים, אתם מפסידים קהל פוטנציאלי עצום, אבל עם וורדפרס אתם לא צריכים לדאוג בקשר לזה. וורדפרס מכילה מגוון תבניות עיצוב רספונסיביות שייגרמו לאתר שלכם להיראות ולעבוד נהדר בכל מכשיר, מטלפון דרך טאבלט ועד מחשב.
יצירת גרסת מובייל תואמת לאתר לשיפור חוויית המשתמש

חווית משתמש חיובית

ניסיתם פעם לגלוש דרך הטלפון שלכם באתר מסוים ונאלצתם כל רגע לעשות זום אין-זום אאוט כדי לקרוא את התוכן שבו? זו נחשבת חווית משתמש גרועה במונחים של היום. שיפור חווית המשתמש תקל על אנשים לנווט ולקרוא את התוכן שלכם מה שיכול להוביל לזמן שהייה ארוך יותר באתר, הגדלת השיתופים במדיה החברתית, ובסופו של דבר הגדלת סיכויי ההמרה באתר שלכם.

דירוג משופר במנועי חיפוש

האם ידעתם שגוגל נותנת קדימות לבעלי אתרים רספונסיביים המותאמים למובייל לעומת אלו שאינם? המשמעות היא – אם האתר שלכם לא מותאם לנייד, יהיה קשה יותר לאנשים למצוא אתכם במנוע החיפוש של גוגל. על ידי שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם והתאמתה למכשירים ניידים אתם משפרים את הסיכויים שלכם לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, מה שאומר במילים פשוטות, יותר חשיפה ויותר לקוחות פוטנציאליים.

קידום אתרי וורדפרס - לסיכום

כפי שראיתם קידום אתרי וורדפרס דורשים זמן, מאמץ ומסירות. אבל עם האסטרטגיות הנכונות והטיפים שהצגתי בפניכם במאמר זה תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את הנראות, התנועה והמעורבות באתר שלכם. מעל הכל זכרו להתמקד ביצירת תוכן איכותי, אופטימיזציה למנועי החיפוש ויצירת חווית משתמש טובה ככל האפשר. כל אלו יתרמו להגדלת הנוכחות שלכם ברשת ולבניית מותג מוביל.
חיפוש
להמשך קריאה
אהבתם? שתפו את הפוסט
לירן ווטרו
לירן ווטרו

מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי בעל ידע וניסיון רב. עוסק רבות בבניית וקידום אתרים, קמפיינים ממומנים, צילום ועריכת סרטוני וידאו, ניהול ערוצי יוטיוב, כתיבת תוכן ומגוון שירותי שיווק ופרסום נוספים.