בניית אתרים לעסקים

בניית אתר אינטרנט הוא מרכיב חשוב מאין כמותו להצלחת העסק שלכם כיום

בניית אתרים לעסקים: המפתח להצלחת העסק שלך

בין אם אתם נותני שירות, מוכרים מוצרים פיזיים או מקוונים, בניית אתרים לעסקים מספקת כיום מענה רחב שמותאם לכל בעל עסק באשר הוא. המנטרה שחייבת ללוות אתכם מרגע זה ואילך היא – אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם ברשת ונחשב לדרך הנוחה, היעילה והמועדפת ביותר בכדי להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

מעוניינים באתר מקצועי שירים את העסק שלכם כמה רמות מעל?
רוצים להשיג מטרות ויעדים עסקיים חדשים?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​

מה זה וורדפרס ולמה לבנות אתר דווקא שם?

וורדפרס (WordPress) הינה פלטפורמת בניית אתרים מהפופולאריות ביותר בעולם כיום. באמצעות וורדפרס ניתנת לכם האפשרות לערוך, לסגנן ולנהל את האתר שלכם על פי ראות עייניכם ובהתאם לצרכיכם העסקיים. גם אם מעולם לא התעסקתם יותר מדי במחשב, אתר הבנוי על גביי מערכת מסוג וורדפרס יעניק לכם ממשק ניהול ידידותי ומובן למדי, כך שלא תאלצו לבזבז זמן יקר בניסיון להבין איך הדברים עובדים. מעבר לנוחות התפעול, אתרים מבוססי וורדפרס נהנים משפע יתרונות נוספים. בין אותם יתרונות תמיכה מלאה בעברית, גמישות מקסימלית, שפע תבניות ותוספים נהדרים וכמובן יתרון משמעותי בכל הקשור לקידום אתרים SEO. רוצים ללמוד עוד על היתרונות של קידום אתרי וורדפרס? לחצו כאן.

בניית אתרי וורדפרס

מעוניינים בבניית אתר לעסק אך לא בטוחים באיזה לבחור?

רוצים להקים אתר חדש לעסק שלכם? קודם כל חשוב להגדיר מהו סוג האתר הנחוץ עבורכם. כפי שעסקים שונים זה מזה כך גם אתרים נבדלים אחד מהשני. נהוג לחלק את אתרי האינטרנט על פי סוגים שונים, כאשר העיקריים שבהם אלו אתרי תדמית, אתרי מכירות (איקומרס), אתרי קטלוג, אתרי פורטפוליו ועוד.

אתר תדמית

לעסקים בכל הגדלים אשר מעוניינים בנוכחות אינטרנטית מקצועית ומכובדת שתעניק להם חשיפה לקהל קיים וחדש כאחד. אתר תדמית מאפשר ליצור את הרושם הראשוני הנכון והמדויק ביותר עבור העסק שלכם על ידי תוכן מקצועי ומעניין וכן על על ידי תמונות וסרטונים שמושכים את תשומת הלב.

אתר מכירות

אם עד היום החזקתם בחנות פיזית באיזור מגוריכם, הגיע הזמן לעלות לשלב הבא עם חנות אונליין שעובדת 24/7 עבורכם! כן, ממש כך – אתר מכירות מאפשר לכם למכור את מגוון המוצרים שלכם ללא צורך להיות בחנות פיזית. באמצעות אתרי מכירות תוכלו ליהנות מתפוצה נרחבת בצורה משמעותית מזו שהכרתם ולהגדיל את מחזור המכירות שלכם בעשרות אחוזים!

אתר פורטפוליו

גרפיקאים, צלמים, עורכי וידאו, כותבי תוכן ומגוון בעלי מקצוע נוספים - הציגו את תיק העבודות שלכם לראווה בפניי לקוחות עתידיים באמצעות אתר פורטפוליו ססגוני ומרשים. דרך מעולה להיות ייחודי ומעניין בעולם תחרותי במיוחד.

אתר קטלוג

מזכיר בצורתו את אתר המכירות אך מיועד להצגת מוצרים בלבד ללא אספקט מכירתי. מתאים לעסקים אשר הצעת המחיר שלהם משתנה על בסיס מגוון גורמים שנמסרים על ידי הלקוח בשיחת טלפון / במייל.

כמה עולה לבנות אתר?

שאלת השאלות הגיעה והתשובה היא – תלוי. הרי שכמו שכל רכב שונה במחירו מרכב אחר כך גם בעולם אתרי האינטרנט. בכדי להעניק לכם את התשובה המקצועית ביותר מומלץ ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר לאתר שעונה לצרכים ולדרישות שלכם בדיוק.
כדי לא להשאיר אתכם יותר מדי במתח אציג לכם כעת מחירים התחלתיים לצורך קבלת סדרי גודל. אתרי תדמית – החל מ- 2,500 ₪, אתרי קטלוג החל מ- 4,000 ₪ ואתרי מכירות הכוללים עמודי עגלת קניות, צ'ק אאווט, סליקת אשראי ומגוון אלמנטים נוספים – החל מ- 5,000 ₪. למידע נוסף לגביי עלויות בניית אתר אינטרנט לחצו כאן.
(הבהרה: מחיר מדויק יימסר בתום שיחת אפיון מלאה שתכלול את כל המידע הרלוונטי הדרוש לבניית האתר הרצוי עבורכם.)

כמה עולה להקים אתר אינטרנט

כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט?

גם במקרה הזה, התשובה היא תלוי. כאשר מדובר באתרי תדמית משך הזמן יעמוד לרוב על כשבועיים (הכל כתלות בכמות העמודים ודרישות מיוחדות נוספות). מעוניינים בהקמת אתר קטלוג או חנות אינטרנטית עמוסת מוצרים? המתינו כחודש – חודש וחצי החל מרגע אישור האפיון הסופי.
(הבהרה: טווחי הזמנים הינם בהנחה והאתר המתוכנן נבנה על בסיס תבנית מוכנה מראש. בניית אתרים מותאמים אישית על ידי כתיבת שורות קוד יידרשו זמן עבודה ארוך יותר כתלות בכמות ומורכבות האתר.) רוצים להבין יותר לעומק כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט? לחצו כאן. 

מחשב ומחברת פתוחים
כל מה שרציתם לדעת על

בניית אתרים לעסקים

קשה להגיד בדיוק כי זה תלוי בהרבה משתנים כמו סוג האתר, התכונות שרוצים וכו'. לאחר שנבין לעומק את הדרישות והמטרות שלכם, נוכל לתת מחיר מדויק והוגן. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף בנושא עלות בניית אתר אינטרנט.

זמן הדרוש לבניית אתר אינטרנט משתנה בהתאם לגודל הפרויקט, למורכבות האתר ולדרישות הייחודיות של כל לקוח. אתר בסיסי יחסית ניתן לבנות לרוב תוך שבועות בודדים. אתרים מורכבים יותר עשויים להימשך חודש-חודשיים ולעתים אף יותר. למידע נוסף בנושא משך זמן בניית אתר אינטרנט לחצו כעת.

תהליך הבנייה כולל אפיון צרכים, תכנון האתר, עיצוב, בניית האתר, התקנת תוספים רלוונטיים, בדיקות והעלאה לאוויר. אנו מקפידים על אפיון מעמיק שיבטיח שהאתר שייבנה יענה בצורה המיטבית על מטרות הלקוח וצרכי המשתמשים שלו.

קיימות מספר פלטפורמות פופולריות לבניית אתרים כמו WordPress, Wix, Squarespace ועוד.
WordPress היא ללא ספק הפלטפורמה המובילה והמומלצת ביותר לבניית כל סוגי האתרים – היא גמישה, נוחה להרחבה ותכנות ויש לה קהילת מפתחים ענקית.

בניית אתרים לעסקים - לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים!

אם הגעתם עד לכאן אתם כנראה כבר מבינים את החשיבות והצורך בבניית אתר שיוביל את העסק שלכם קדימה.
במסגרת שירותינו אנו מספקים שירות בניית אתרים הכולל בניית אתרי תדמית מקצועיים, חנויות אינטרנטיות, אתרי קטלוג ועוד. כל זאת ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר ובמחירים משתלמים במיוחד תוך הקפדה על אפיון מא' עד ת', שמירה על חוויית משתמש, התאמת סגנון עיצובי מדויק, רספונסיביות, הכנה לקידום אורגני בגוגל ועוד. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר לבניית אתר – לחצו כאן או חייגו 055-720-8829 ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים לעסקים
מעוניינים באתר מקצועי שירים את העסק שלכם כמה רמות מעל?
רוצים להשיג מטרות ויעדים עסקיים חדשים?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​