קידום אתרים אורגני

מי אמר שחייבים תקציבי פרסום ממומן
כדי ליהנות מתנועת גולשים רלוונטית?

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל או בשמו הלועזי SEO (search engine optimization), זוהי אסטרטגיית שיווק דיגיטלי יעילה במיוחד שנועדה לשפר את נראות העסק שלכם ברשת ואת דירוגו בתוצאות מנועי החיפוש. ברגע שהגעתם למקומות הראשונים בגוגל אתם בוודאי יכולים לתאר את גודל המשמעות מבחינת תנועת גולשים לאתר וכמויות הלידים והמכירות שיגיעו בעקבותם.

רוצים להופיע ראשונים בגוגל?
הצטרפו לקידום אתרים אורגני מקצועי שישאיר אבק למתחרים שלכם!
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​

מחקר מילות מפתח

כדי להתחיל לראות את האתר שלכם עולה בתוצאות החיפוש ומעניק לכם תוצאות כמו הגדלת תנועה לאתר, הגדלת כמות לידים, התקשרויות או מכירות חשוב לבצע מחקר מילות מפתח יסודי ומקיף. מחקר זה מתבצע באמצעות כלי בדיקה ומעקב מתקדמים ומטרתו לסייע במציאת מילים וביטויים שעל בסיסם יקודם האתר שלכם.

מחקר מילות מפתח

מילות מפתח קצרות וגנריות או זנב ארוך?

מילות מפתח קצרות וגנריות הן פופולריות ותחרותיות יותר, אך עשויות להיות פחות רלוונטיות וממוקדות לתוכן האתר שלך. לעומת זאת, מילות מפתח עם זנב ארוך הם ביטויים בעלי תחרות נמוכה ורלוונטיות גבוהה לתוכן האתר שלך. אסטרטגיית מילות המפתח עם הזנב הארוך היא דרך יעילה למקד את הקהל שלכם ולהגדיל את התנועה לאתר שלכם. זה גם יכול לעזור לכם לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג. 

שלב ה- On Page בקידום אתרים אורגני

יצירת תוכן רלוונטי

לאחר שיש בידינו את רשימת מילות המפתח כעת הגיע הזמן לעבור שלב נוסף קדימה – התוכן. אחד המרכיבים החשובים ביותר כדי לטפס לראש תוצאות החיפוש בתחום שלכם, הוא קודם כל להעניק תוכן רלוונטי ומעניין לגולש שזה עתה חיפש אחר שאלה או ביטוי במנוע החיפוש של גוגל. בסופו של יום המטרה של גוגל היא לשמש כמנוע החיפוש המוביל והפופולארי ביותר בעולם תוך שימת דגש על חוויית משתמש הטובה ביותר, שמתחילה כאמור בתוכן איכותי שהגולשים שלכם יאהבו לקרוא.  

יצירת תוכן לקידום אתרים

אופטימיזציית On Page

כדי להמשיך לטפס בדירוג תוצאות החיפוש וכמובן לשמור על מקום גבוה ויציב, חשוב להמשיך לשפר את האתר שלכם ואת חוויית המשתמש בו על פי האלגוריתם של גוגל. שיפורים אלו (או בשמם המקצועי 'אופטימיזציית On Page') כוללים בין היתר עריכת תגי כותרות ומטא תיאור, חלוקה לפסקאות נוחות לקריאה, כותרות H1-H6 בסדר היררכי, קיצור זמני טעינה, חלוקה נכונה של דפי האתר והמאמרים הקיימים בתוכו לקטגוריות בהיררכיה נכונה וברורה לגולש ולגוגל ומגוון דרכים נוספות שמטרתן המרכזית היא שיפור חוויית המשתמש. במקביל לכך, חשוב להמשיך לעדכן את האתר שלכם על ידי העלאת מאמרים חדשים המכילים מילות מפתח וביטויים נוספים שמחפש קהל היעד שלכם ורלוונטיים לעסק שלכם.

תגיות Meta

שלב ה- Off Page

בניית קישורים והצבעות אמון

כדי להיות אהוד על ידי גוגל, חשוב להיות אהוד קודם כל על ידי עסקים דומים בנישה שלכם. למה הכוונה? נניח שאתם בעלי אולם אירועים. המלצות, או בשמם המקצועי Backlinks – 'קישורים חיצוניים' מאתרים של בעלי עסקים בנישה שלכם כגון: מעצבי שיער לכלות, DJ's, צלמי אירועים ומעצבי שמלות כלה – יעניקו לאתר שלכם קפיצה משמעותית בתוצאות החיפוש בגוגל ויבססו את המוניטין שלכם בעייני גוגל

בניית קישורים קיימת כבר שנים ונחשבת עד היום לאחת מאסטרטגיות ה- SEO החשובות ביותר ולאחד מגורמי הדירוג החזקים ביותר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בניית קישורים נעשית במגוון דרכים, בין השאר על ידי החלפת קישורים, קניית קישורים, רשתות חברתיות, אינדקסים, פורטלים ועוד.

קידום אתרים אורגני

השלבים האלו נחשבים לליבה בתהליך קידום אתרים אורגני. עבודת SEO מקצועית ונכונה שנעשית על פי השלבים שתוארו לפניכם,
תחזק את נראות העסק שלכם באינטרנט ותעניק לכם בשורה התחתונה נכס דיגיטלי יציב ומתוחזק וכמובן תוצאות כמו
הגברת תנועת גולשים לאתר והנעתם לפעולה הרצויה עבורכם.

מהם היתרונות המרכזיים בקידום אתרים אורגני?

שיעורי הקלקה גבוהים

אחד היתרונות העיקריים של קידום אתרים אורגני הוא היכולת להשיג דירוגים גבוהים בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) מבלי לשלם עבור כל קליק. על ידי מחקר מילות מפתח מדויק, אופטימיזציה עקבית ונכונה וחוויית משתמש מעולה, גם האתר שלכם יוכל להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות, שאינן בתשלום.

מחקרים מצאו שגולשים סומכים לעתים קרובות יותר על התוצאות האורגניות מאשר על אלו שבתשלום, מכיוון שהן נתפסות כאמינות יותר. כתוצאה מכך, שיעור ההקלקות על תוצאות החיפוש האורגניות נוטה להיות גבוה משמעותית מאלו של מודעות חיפוש בתשלום.

חוויית משתמש משופרת והגדלת אחוז ההמרות

קידום אתרים אורגני SEO משפר במידה ניכרת את חוויית המשתמש באתר שלכם. הדבר כולל אופטימיזציה ניווט באתר, שיפור מהירות וזמני טעינה והקפדה על עיצוב רספונסיבי עבור מכשירים ניידים. שיפורים אלה לא רק מקלים על מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את האתר שלכם, אלא גם משפרים את החוויה עבור המשתמשים.
חוויית משתמש חיובית היא קריטית לשימור מבקרים ולהגדלת שיעורי ההמרה. כאשר משתמשים מוצאים את האתר שלכם קל לניווט ובעל ערך עבורם, סביר שהם יישארו זמן רב יותר ובסופו של דבר, יבצעו רכישה או פעולה רצויה אחרת.

החזר השקעה לטווח ארוך לעומת קידום ממומן

מודעות ממומנות מניבות תוצאות כל עוד הקמפיינים פעילים. מרגע שהתקציבים מושהים או מופחתים, החשיפות והקליקים מתחילים לרדת ואיתם גם כמות התנועה וההמרות באתר.

לעומת זאת, קידום אתרים אורגני מצריך זמן כדי לבנות סמכות ולהשיג דירוגים גבוהים במנועי החיפוש אך התשואה על השקעה זו מייצרת נכס דיגיטלי משתלם לאורך זמן.

נראות ודירוג משופרים

שיפור הדירוגים של האתר שלכם באמצעות קידום אורגני ומיקום בעמוד הראשון בגוגל טומנת בחובה יתרון משמעותי. מחקרים מראים כי אתרים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל מקבלים מעל 90% מסך ההקלקות, בעוד שאתרים בעמוד השני מקבלים רק כ-5%. נתון שמשפיע ישירות על נראות האתר שלכם ועל הפוטנציאל שלו למשוך לקוחות חדשים.

תנועה אורגנית מוגברת

אחת המטרות העיקריות של SEO היא למשוך תנועה אורגנית, ללא תשלום לאתר שלכם. סוג זה של תנועה הוא בעל ערך רב, מכיוון שלעתים קרובות הוא מורכב ממשתמשים שמתעניינים באמת בתוכן או במוצרים שלכם וסביר שמדובר בלקוחות חמים.

אסטרטגיה שיווקית משתלמת

החזר ההשקעה (ROI) עבור SEO הוא די מרשים. עם אסטרטגיה שיווקית נכונה לצד תכנית פעולה מסודרת, מאמצי ה- SEO שלכם יכולים להוביל לתנועה מוגברת באתר, שיעורי המרה גבוהים יותר ובסופו של דבר, יותר לידים ומכירות. בניגוד לפרסום ממומן, שיכול לצרוך במהירות את התקציב שלכם ללא תוצאות מובטחות, קידום אתרים SEO יכול להתבצע בעלות מינימלית ולהעניק יתרונות לטווח ארוך. ברגע שהאתר שלכם בעל וותק, מדורג גבוה במגוון ביטויים תחרותיים ומותאם למנועי חיפוש, הוא יכול להמשיך למשוך תנועה אורגנית ללא צורך בהוצאות שוטפות משמעותיות.

מהי הפלטפורמה הפופולארית ביותר לקידום אתרים?

וורדפרס היא פלטפורמת ה-CMS (Content Management System) הפופולארית ביותר לקידום אתרים, עליה בנויים למעלה מ-40% מכל אתרי האינטרנט ברחבי העולם. נתון זה לא מפתיע לאור העובדה שוורדפרס מגיעה עם מגוון יכולות המותאמות לקידום אתרים. בין היתר ניתן למנות קישורים קבועים הניתנים להתאמה אישית, אופטימיזציית תמונות ומבחר עצום של תוספים לקידום אתרים המציעים מגוון תכונות לאופטימיזציית מנועי חיפוש. בנוסף, לWordpress קיימת קהילה עצומה של משתמשים ומפתחים ואינספור מדריכים הזמינים ברשת. למידע נוסף על היתרונות של וורדפרס בקידום אתרים אורגני – לחצו כאן.

כל מה שרציתם לדעת על

קידום אתרים אורגני SEO

SEO הם ראשי התיבות של Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש.

מדובר למעשה בתהליך שיפור הנראות של אתר או דף אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. ניתן להשיג זאת על ידי שיפור איכות התוכן, העיצוב והרלוונטיות של אתר אינטרנט לגולשים. כמו כן, ניתן לשפר את הדירוג באמצעות טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש כגון מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים ויצירת תוכן התואם את כוונת החיפוש של המשתמש.

כדי לענות על השאלה כמה עולה קידום אתרים צריך להבין באיזה תחום מדובר, מהי מידת התחרות באותו תחום, האם מדובר על עסק בתחילת דרכו או עסק וותיק, אתר תדמית / מכירות / קטלוג, מהן מטרות העסק במסגרת קידום האתר שלו, עד כמה הוא מעוניין להתברג במונחים תחרותיים במיוחד ולהשקיע בתכנים וקישורים איכותיים לשם כך ועוד מגוון פרמטרים. באופן כללי שירות קידום אתרים מקצועי מתחיל באיזורי 1500-2000 ש"ח ויכול להגיע גם עד עשרות אלפי שקלים, הכל כתלות במגוון הפרמטרים הנ"ל.

מחיר שירות קידום אתרים תלוי במספר פרמטרים ביניהם גודל האתר, רמת התחרות, וותק האתר, איכות התוכן והקישורים ורמת המקצועיות הנדרשת.

 זה תלוי במספר מרכיבים כאשר העיקריים שבהם אלו מידת התחרות ונפח החיפוש החודשי שקיים למילות המפתח המקודמות אצלכם באתר.
ניתן לומר בעירבון מוגבל כי כעבור מספר חודשים ניתן לראות תוצאות עבור ביטויים בעלי רמת תחרות נמוכה ונפח חיפוש בינוני-גבוה.
לעומת זאת, עבור ביטויים תחרותיים במיוחד, הליך הקידום עשוי לארוך כשנה ואף יותר. באופן כללי חשוב להבין דבר פשוט –  
קידום אתרים אורגני נחשב לתהליך שמצריך זמן וסבלנות, אך בטווח הרחוק הוא חשוב ומשתלם במיוחד עבור כל עסק באשר הוא

אין ספק שזו שאלת מיליון הדולר בעולמות הדיגיטל. באופן כללי נהוג לחלק את המצב הזה באופן הבא: היה ואתם עסק שחייב לראות תוצאות מיידיות
ופחות מתעניין בקידום לטווח הרחוק, ייתכן מאד שקידום ממומן בגוגל יהיה הפתרון עבורכם. במידה ואתם חושבים קדימה ורוצים לתקוע יתד בעולם הדיגיטל
 ולא רק נעץ, אפשרות של קידום אורגני SEO תוכל לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

זה תלוי בהרבה גורמים. אבל, (וקיים פה 'אבל' משמעותי) אם באתר ותיק ככל שיהיה לא נעשתה שום עבודה מקדימה בכל הנוגע למחקר מילות מפתח,
בניית היררכיית אתר וחלוקה נכונה לקטגוריות, הזנת תכנים חדשים באופן שוטף, בניית קישורים ועוד – לאתר זה לא יהיה כל יתרון על פני אתר חדש בכל הנוגע לקידומו.
 נהפוכו, היה והחלטתם לבנות אתר חדש לעסק שלכם, הדרך הטובה ביותר להכין את הקרקע לקידום שלו תהיה עוד בזמן כתיבת האפיון טרם בנייתו.

מומחה קידום אתרים

מחירון קידום אתרים אורגני

SEO Basic

עסקים קטנים / תחרות נמוכה
1999 חודשי
  • מחקר מילות מפתח
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 15 מילות מפתח למעקב
  • אופטימיזציית On Page מלאה
  • אופטימיזציית Off Page מלאה
  • דו"ח חודשי מפורט
  • שירות לקוחות

SEO Standart

עסקים בינוניים / תחרות מתונה
2999 חודשי
  • מחקר מילות מפתח
  • 4 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 מילות מפתח למעקב
  • אופטימיזציית On Page מלאה
  • אופטימיזציית Off Page מלאה
  • דו"ח חודשי מפורט
  • שירות לקוחות
הכי פופולרי

SEO Advanced

עסקים בינוניים / תחרות גבוהה
3999 חודשי
  • מחקר מילות מפתח
  • 6 מאמרים
  • 4 קישורים + 1 קישור עוצמה
  • עד 50 מילות מפתח למעקב
  • אופטימיזציית On Page מלאה
  • אופטימיזציית Off Page מלאה
  • דו"ח חודשי מפורט
  • שירות לקוחות

SEO Premium

עסקים גדולים / תחרות גבוהה מאד
4999 חודשי
  • מחקר מילות מפתח
  • 8 מאמרים
  • 5 קישורים + 2 קישורי עוצמה
  • עד 100 מילות מפתח למעקב
  • אופטימיזציית On Page מלאה
  • אופטימיזציית Off Page מלאה
  • דו"ח חודשי מפורט
  • שירות לקוחות

קידום אתרים SEO זה Vataro Digital

רוצים להגדיל את התנועה לאתר שלכם ולמשוך לקוחות פוטנציאלים חדשים? קידום אתרים אורגני הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

אנו ב- Vataro Digital מתמחים באופטימיזציה מקיפה של אתרים למנועי חיפוש מובילים כגון גוגל, תוך שימת דגש על חוויית המשתמש ואיכות התוכן. השירות כולל בין השאר ניתוח ואופטימיזציה טכנית של האתר, יצירת תוכן איכותי וממוקד מטרה לאחר מחקר מילים מקיף ומקצועי, בניית קישורים חיצוניים איכותיים ועוד. התוצאה – עלייה משמעותית בדירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, תנועה מוגברת של לקוחות פוטנציאלים ובסופו של יום – עלייה בהכנסות וברווחיות העסק שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות.

רוצים להופיע ראשונים בגוגל?
הצטרפו לקידום אתרים אורגני מקצועי שישאיר אבק למתחרים שלכם!
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​