כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

תוכן עניינים

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של המידע האישי שלך אותו תוכל לחלוק עם אחרים בצורה מקצועית. כרטיס זה יכול להכיל את כל המידע שבדרך כלל נמצא בכרטיס ביקור פיזי כגון טלפון, כתובת. בשונה מכרטיסי הביקור המסורתיים, כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לאנשים לשתף לינקים לאתרים, פרופילי מדיה חברתית, סרטונים, תמונות וכו’. כרטיס ביקור דיגיטלי משמש ככלי שיווקי אפקטיבי לצורכי פרסום עסק חדש שאינו מוכר ויש אנשים המשתמשים בו אף כאפיק הפרסום העיקרי שלהם. ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור כדי להציג את עצמך בפני מכרים חדשים, לדבר על הכישורים או הקריירה שלך ועוד. כרטיס הביקור צריך להיות פשוט, קל לקריאה ומהיר לטעינה. הטקסט צריך להיות ברור ותמציתי עם לא יותר ממשפט אחד בכל שורה.

כרטיס ביקור מנייר

מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר?

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפים שמטרתם לספק מידע על החברה שלך, המוצרים והשירותים שלה וכיצד ליצור איתך קשר. כמו כן, בניית אתרי אינטרנט לעסקים נועדה (בין היתר) על מנת לספק את התוכן העשיר והמשכנע ביותר לגולשים וכן על מנת שיוכלו להתמקם גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש של גוגל.

כרטיס ביקור דיגיטלי משמש לקידום החברה או המותג האישי שלך באינטרנט, וניתן לשתף אותו באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית או פלטפורמות אחרות. כרטיס זה יכיל לרוב את פרטי הקשר העיקריים של האדם או החברה על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יוכל להבין תוך מספר שניות במה מדובר. למעשה מטרתו של כרטיס הביקור היא לענות באופן תמציתי וממוקד על מגוון שאלות כמו במה אנחנו מתמחים, היכן אנחנו ממוקמים, איך ניתן ליצור איתנו קשר ועוד. הרעיון העיקרי אם כך הוא לספק את המידע הנחוץ ביותר ליצירת קשר של הלקוח עם בעל העסק באופן מקצועי, קל ופשוט. כרטיס ביקור דיגיטלי נותן מענה מצוין לבעלי עסקים שאינם צריכים אתר אינטרנט ומסתפקים בייצוג דיגיטלי קצר וקולע אודות העסק שלהם.

מגוון אפשרויות דיגיטליות לקידום העסק שלך

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים את כל המידע הנחוץ ביותר ללקוח במקום אחד. אין צורך לשוטט בין דפים או לחפש בפלטפורמות שונות. הכל מרוכז במקום אחד. כמו כן, המידע עצמו ממוקד ועוזר ללקוח להתמקד ולבחור האם הוא רוצה להמשיך למידע נוסף באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ולינקים נוספים שהוספנו לכרטיס הביקור או שאולי הוא מעוניין ליצור איתנו קשר.

קשה לומר שתם לגמרי עידן כרטיסי הביקור מנייר אך ללא ספק השימוש בהם דעך מאד בשנים האחרונות עד כדי היעלמות אל מול הופעתם של כרטיסי הביקור הדיגיטליים. חשבו על זה לרגע – כמה מכרטיסי הביקור מנייר שקיבלתם בעבר עדיין קיימים אצלכם? קרוב לוודאי שכמעט ואף אחד וזה לא מפתיע. השטח הפנוי בארנק אוזל בשלב מסוים ולמלא את שולחן העבודה שלכם בכרטיסי ביקור גם זו אינה אופציה. כאן בדיוק בא לידי ביטוי אחד היתרונות הגדולים ביותר של כרטיס ביקור דיגיטלי – הוא תמיד עלינו, לא תופס מקום בארנק או על שולחן העבודה, לא נזרק לפח, לא מתבלה ומכיל תמיד את המידע העדכני ביותר גם כעבור שנים ארוכות.

בשונה מרשתות חברתיות ואינדקסים כמו דפי זהב או איזי – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כל כולו שלכם וממוקד אך ורק בעסק הפרטי שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי מופיע בגוגל תוך מספר ימים מרגע תחילת השימוש בו. הדבר משדרג את המוניטין והנראות שלכם ברשת ומאפשר להיחשף לכמות גולשים גדולה יותר בפרק זמן קצר יחסית. כמו כן, במידה וקיים ברשותכם גם אתר אינטרנט, כרטיס הביקור יאפשר לכם לקשר אליו ולחזק אותו ואת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברחבי הרשת.

כרטיס ביקור דיגיטלי מעניק שפע יתרונות לבעליו תמורת עלויות זניחות ביחס לאפיקי שיווק מקבילים.

יתרון עצום של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא האפשרות לשתף אותו בקלות לכל חבר, בן משפחה או קולגה. במגוון דרכים – ווטסאפ, טלגרם, מייל, סמס וכו’. מי אמר שיווק מפה לאוזן בעידן הדיגיטלי ולא קיבל?

כדור פורח שנמצא מעל הכדורים פורחים האחרים ומעליו בלון אדום קטן שמחובר אליו

איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק יכולה להתבצע במגוון דרכים, אחת הבולטות שבהן היא על ידי פלטפורמת WordPress ותוסף Elementor. באמצעות הכלים הללו ניתן לבנות כרטיסי ביקור דיגיטלי בעיצוב ייחודי על פי טעמכם האישי תוך הוספת מגוון אלמנטים כמו קישורים, תמונות, סרטונים, המלצות, מערכת לקביעת פגישות, כפתורי שיתוף, ניווט מהיר לבית העסק, כפתור חיוג, טופס יצירת קשר ועוד. אפשרות נוספת ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים היא באמצעות פלטפורמת WIX

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

לאחר שהבנו מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ומהם היתרונות שלו, בואו נדבר רגע על מחירים. מחירו של כרטיס דיגיטלי נע לרוב בטווח שבין 300-800 ש”ח עלות חד פעמית, משתנה בהתאם למורכבות העבודה והפיצ’רים הרלוונטיים עבורכם. למחיר הכרטיס הדיגיטלי נלוות עלויות שרת אחסון ודומיין אשר נעות באזורי 100-150 ש”ח לשנה.

כיתוב עלות-תועלת

כרטיסי ביקור דיגיטליים עושים רק אצל Vataro Digital

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הרבה יותר מסתם עוד כרטיס ביקור. זו תדמית העסק שלכם וההזדמנות שלכם לבלוט מעל המתחרים שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל ולהיחשף בפניי קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מעוניינים בכרטיס דיגיטלי מקצועי ומוקפד לעסק שלכם?

אנו מתמחים בהכנת כרטיסי ביקור דיגיטליים מקצועיים ומרשימים שיעניקו לכם חשיפה בפניי קהל הלקוחות שלכם וישדרגו את המוניטין שלכם ברחבי הרשת!

יצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים לכל סוגי העסקים והחברות במחירים משתלמים במיוחד רק אצל Vataro Digital

צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

חיפוש
להמשך קריאה
אהבתם? שתפו את הפוסט
לירן ווטרו
לירן ווטרו

מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי בעל ידע וניסיון רב. עוסק רבות בבניית וקידום אתרים, קמפיינים ממומנים, צילום ועריכת סרטוני וידאו, ניהול ערוצי יוטיוב, כתיבת תוכן ומגוון שירותי שיווק ופרסום נוספים.