קידום לוקאלי

מה זה גוגל מיי ביזנס?

תוכן עניינים

גוגל מיי ביזנס או גוגל לעסק שלי היא פלטפורמה חינמית ודרך רבת עוצמה שעוזרת לעסקים מקומיים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בגוגל ומופיעה בראש תוצאות החיפוש במרבית המקרים. באמצעות שירות זה תוכל לשתף ולהציג את העסק שלך בפניי קהל לקוחות פוטנציאליים, לרבות מידע על השירותים שלך, תמונות, סרטונים, ביקורות, שעות פעילות, דרכי הגעה, יצירת קשר ועוד.

מה זה גוגל מיי ביזנס ומהם היתרונות שלו?

שירות חינמי מבית גוגל

כאשר מעוניינים להבין מה זה גוגל מיי ביזנס, חשוב להבין בראש ובראשונה כי גוגל מיי בינזס הוא שירות חינמי מבית גוגל המיועד ברובו לבעלי עסקים מקומיים. באמצעות הממשק הנהדר של גוגל מיי ביזנס תוכלו גם אתם ליהנות ללא כל עלות כספית מחשיפת העסק שלכם בתוצאות מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר בעולם. תוצאות אלו יוצגו עבור אותם אנשים שמחפשים אחר שם המותג שלכם, הענף בו אתם עוסקים ושירות או מוצר שאתם מציעים.

קידום לוקאלי לעסקים מקומיים

קידום עסקים מקומיים

גוגל מיי ביזנס זו אפשרות מעולה לקידום עסקים בגוגל המעניקה מגוון כלים שיווקיים בייחוד עבור עסקים מקומיים. במידה וברשותכם עסק פיזי, וירטואלי או עסק המעניק שירותים מכל סוג שהוא, קידום בגוגל My Business יאפשר לכם לחשוף להיחשף לקהל המקומי שמחפש אחר השירות או המוצר שלכם. חשבו על כך באופן הבא, כאשר אתם מחפשים בגוגל ביטויים כמו “מסעדה” או “בית קפה” קרוב לוודאי שהתוצאות הראשונות שתקבלו יהיו אלו של גוגל מיי ביזנס שיחשוף בפניכם את בתי העסק שנמצאים בקרבת מקום בהתאם לדירוג הגולשים והביקורות שקיבל.

הופעה בגוגל מפות (Google Maps)

מה זה גוגל מיי ביזנס

בהמשך ישיר לסעיף הקודם, אחד היתרונות הבולטים בקידום בגוגל לעסק שלי הוא עצם ההופעה שלכם בכלי העוצמתי – גוגל מפות. מדוע זה נחשב ליתרון משמעותי כל כך?

מעבר לחשיפה האדירה אתם נהנים מקהל שנמצא באיזור ומחפש אחר השירות או המוצר שלכם. לדוגמא – נתקעתם עם פנצ’ר באיזור שאתם לא מכירים ואתם חייבים להגיע לפנצ’ריה הקרובה כדי להחליף צמיג ולהמשיך בדרככם, הפעולה הראשונה שלכם תהיה כמובן לחפש בגוגל אחר ביטויים כמו “פנצ’ריה” או “פנצ’ריות”. התוצאות הראשונות שיופיעו בפניכם יהיו אלו של 'Google לעסק שלי' על גביי המפות של גוגל. במילים אחרות, עצם הקרבה של הלקוח לבית העסק שלכם מקבלת משקל חשוב במיוחד בעייני גוגל שתיתן העדפה לאותם עסקים שמחזיקים בפרופיל פעיל של גוגל מיי ביזנס.

תקשורת נוחה וקלה עם לקוחות

תקשורת נוחה עם לקוחות דרך גוגל מיי ביזנס

גוגל לעסק שלי היא דרך מעולה ליצירת קשרי לקוחות היות ומאפשרת לבעלי עסקים לשתף מגוון תכנים עם הלקוחות שלהם, לתקשר עמם ולענות על שאלותיהם בזמן. אינטראקציה זו מתאפשרת הודות למגוון כלים שימושיים כמו ביקורות, הודעות, פוסטים וסוגים נוספים של תוכן.

בניית מוניטין ורושם חיובי

ניהול מוניטין חיובי

קידום בגוגל לעסק שלי מעניק הזדמנות מצוינת לבנות את המוניטין העסקי שלך וליצור רושם חיובי בגוגל. הצעד הראשון ביצירת רושם חיובי בגוגל לעסק שלי הוא בניית פרופיל מדויק הכולל מידע מדויק על העסק שלך – כתובת, טלפון, שעות פתיחה, תמונות מעודכנות ואיכותיות וכו'.

ביקורות בפרופיל גוגל מיי ביזנס הן אולי הכלי המרכזי והחזק ביותר בכל הנוגע לבניית אמון בינך לבין לקוחות פוטנציאליים. ככל שתשיג יותר ביקורות חיוביות בדירוג של 4 כוכבים ומעלה, האמינות שלך תהיה גבוהה יותר. חשוב כמובן לוודא שהלקוחות שלך מרוצים מהחוויה שלהם כשהם משאירים ביקורת אך חשוב לא פחות להעניק מענה אדיב ומקצועי גם ללקוחות שנתנו ביקורת שלילית על מנת לשמור על המוניטין שלכם בעייני אותם לקוחות ובעייני לקוחות עתידיים שיתקלו באותם ביקורות.

אחרי שהבנו מה זה גוגל מיי ביזנס, בואו נבין איך פותחים פרופיל עסקי

קידום בגוגל לעסק שלי

1. עברו לדף הבית של גוגל לעסק שלי ולחצו על "לניהול הדף העסקי".

2. רשמו את שם העסק שלכם

טיפ חשוב: מומלץ לכלול את מהות העסק שלכם בכותרת. לדוגמה, "יועץ פיננסי לכלכלת משפחה". ככל שתעשו שימוש במילות מפתח רלוונטיות ומדויקות בכותרת ובתיאור העסק שלכם בפרופיל גוגל מיי ביזנס כך תקבלו יתרון בתוצאות החיפוש של גוגל.

3. בחרו מהו סוג העסק שלכם

חנות פיזית, חנות מקוונת או עסק המעניק שירותים. ניתן לבחור בכמה אפשרויות במקביל במידת הרלוונטיות.

ברשותכם עסק מקוון? הזינו את הפרטים הבאים:

  • הזינו את כתובת האתר שלכם ולאחר מכן בחרו במדינה בה הוא רשום.
  • בחרו האם ברצונכם לקשר את פרופיל גוגל מיי ביזנס עם חשבון מרצ’נט סנטר.
  • פרטי התקשרות עם בית העסק שלכם.

ברשותכם חנות פיזית או עסק למתן שירותים? הזינו את הפרטים הבאים:

  • שם הקטגוריה העסקית הרלוונטית אליכם.
  • הכתובת המלאה והמדויקת של החנות שלכם.
  • פרטי התקשרות עם בית העסק שלכם.

שימו לב: במידה ואתם עסק נותן שירות שלא במקום קבוע אתם לא מציינים את הכתובת שלכם אלא את איזור השירות שלכם וזאת לאחר שאתם נחשבים לעסק רשום בגוגל לעסק.

קידום עסקים בגוגל מיי ביזנס

4. תמונות ותיאור נוסף

כל מידע חיוני שיכול להוסיף לתחושת האמינות שלכם בעייני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם תתקבל בברכה. יחד עם זאת שימו לב כי את מרבית האפשרויות הנוגעות לתוכן מסוג זה תוכלו להשלים רק לאחר אימות העסק שלכם.

5. המתינו לקבלת קוד האימות

לבסוף, לחצו על "שמור שינויים" כדי לסיים את התהליך והמתינו בסבלנות לקבלת הגלויה ובה קוד האימות שתישלח אליכם מטעם גוגל. לרוב מדובר בתהליך שלוקח 2-3 שבועות. לאחר שהגלויה אצלכם, פשוט הזינו את קוד האימות המופיע בה באיזור האישי שלכם בגוגל מיי ביזנס ותוך זמן קצר תתחילו להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל!

קידום בגוגל לעסק שלי - כלי שיווק חובה לכל בעל עסק!

מקווים שכעת אתם כבר מבינים היטב מה זה גוגל מיי ביזנס, מהם היתרונות הנהדרים שלו ואיך פותחים פרופיל כזה לעסק שלכם.

פתחתם פרופיל ‘גוגל לעסק שלי’? זה לא נגמר כאן. בדומה לתהליך קידום אתרים שנדרש על מנת להביא תוצאות לאתר שלכם, כך גם כדי לבלוט מעל המתחרים שלכם חשוב לדעת איך לקדם את הפרופיל העסקי שלכם בגוגל בצורה נכונה ומקצועית.

צריכים עזרה בקידום פרופיל גוגל מיי ביזנס? רוצים להגדיל את חשיפת העסק שלכם ולהשיג יותר לידים, שיחות טלפון, מכירות או כל מטרה עסקית אחרת?

לנו ב Vataro Digital ניסיון וידע רב בקידום עמודי גוגל מיי ביזנס שמביאים תוצאות. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

קידום עסקים לוקאליים
חיפוש
איך לבנות מצגת עסקית
איך לבנות מצגת עסקית?

מצגת עסקית היא דרך מעולה להעביר רעיונות, ידע לגביי מוצרים או שירותים ואף לשכנע את הקהל לנקוט בפעולה מסוימת. במאמר שלפניכם נסקור את השלבים העיקריים

קרא עוד »
להמשך קריאה
אהבתם? שתפו את הפוסט
לירן ווטרו
לירן ווטרו

מקדם אתרים ומשווק דיגיטלי בעל ידע וניסיון רב. עוסק רבות בבניית וקידום אתרים, קמפיינים ממומנים, צילום ועריכת סרטוני וידאו, ניהול ערוצי יוטיוב, כתיבת תוכן ומגוון שירותי שיווק ופרסום נוספים.