תוכן שיווקי

תוכן שמדבר ישירות ללב הלקוחות שלכם

למה צריך תוכן שיווקי באתר?

בעלי עסקים רבים כיום אובדי עצות וסובלים מנכס דיגיטלי שלא משיג את התוצאות הרצויות. תוכן שיווקי מושך, מדויק ומניע לפעולה הוא החלק החסר בפאזל שיסייע לכם להתגבר על המצב.

רוצים להניע לפעולה ולהכניס צבע ועניין לנכסים הדיגיטליים שלכם באמצעות תוכן שיווקי איכותי?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​

נכס דיגיטלי מוביל

רמת התחרות בין עסקים וחברות על ליבו (וכיסו) של הצרכן עלתה מדרגה ונחשבת כיום לגבוהה ביותר בכל הזמנים. כדי להצליח לבלוט מעל פני המתחרים שלכם, חשובה מאד נוכחות העסק שלכם ברשת. נכסים דיגיטליים שונים הכוללים אתר, דף נחיתה, עמוד פייסבוק / אינסטגרם עסקי ומגוון אפשרויות נוספות, מהווים את כרטיס הביקור של העסק שלכם כיום בעידן הדיגיטלי.

השלב הבא - תוכן שיווקי

לפני שאתם יוצאים בקולות תרועה לרגל עליית האתר החדש שלכם לאוויר חשוב להבין כי החזקתם של נכסים דיגיטליים היא צעד ראשון והכרחי בתחרות על לב הצרכן שלכם, אך זהו לא הצעד היחידי שעליכם לעשות. הצעד החשוב הבא יהיה 'לצקת' לנכסים שברשותכם תכנים שיווקיים. רגע לפני שאתם ממהרים לצאת עם משפטי מכירה אגרסיביים כמו "מחיר שלא יחזור", "עכשיו ולזמן מוגבל" – עצרו. המשפטים האלו יכולים אמנם לבוא כהנעה לפעולה הסופית שלכם אך אסור בשום אופן לוותר על מרכיבים חיוניים נוספים בתוכן השיווקי שלכם שייצרו סקרנות, אמון וקרבה מצד הגולש שטרם מכיר אתכם ואת המוצר / השירות שלכם.
תוכן שיווקי מקורי

כותב תוכן - הקוסם של עולם הדיגיטל

לאחדים מכם זה אולי ישמע ראוותני, אך האמת היא שכותב תוכן שיווקי שיודע לעשות שימוש מדויק במילים יכול לחולל קסמים ולהחיות את הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה מעוררת התפעלות. 
כתיבה שיווקית נכונה היא כזו שעונה לבעיות / שאלות הגולשים באופן מדויק ומצליחה להניע אותם לפעולה. כתיבה מסוג זה תכיל לרוב מידע אודותיכם כמי שעומדים מהצד השני של המסך, פירוט יתרונות המוצר / השירות שלכם באופן משכנע ומבדל מהמתחרים, המלצות מלקוחות מרוצים שכבר התנסו, שאלות ותשובות פופולאריות וחומרי המחשה ויזואליים רבים ככל הניתן.
כל מה שרציתם לדעת על

תוכן שיווקי

כדי להצליח לסקרן את הגולשים באתר שלכם חשוב להעביר להם את המסר כי המוצר / השירות שלכם ישפר את חייהם – יקל עליהם, יקצר זמנים ויפתור עבורם מגוון בעיות (כמובן בהתאם לסוג ולאופי המוצר /השירות שלכם ובצורה כזו שתישמע אטרקטיבית מצד אחד ומציאותית מצד שני). 

לפני שמתחילים לכתוב, צריך קודם כל להבין למי אנחנו רוצים לפנות. או במילים אחרות – מי קהל היעד שלנו. נשים או גברים, צעירים או מבוגרים וכו'. בסופו של יום כדי להצליח לגרום לקהל היעד שלכם לבחור בכם, חשוב לדבר אליו בגובה העיניים ובשפה התואמת את מאפייניו.

התשובה הקצרה – לא בהכרח. הנחות ומבצעים תמיד היו ותמיד יהיו דרך מעולה למשוך קונים דווקא אליכם, אך חשוב לשים לב – אם תדגישו בתוכן האתר שלכם רק את נושא המחיר ותזניחו יתרונות חשובים נוספים אותם הוא מעניק הדבר עלול לבוא בעוכרכם. בסופו של יום מוצר זול הוא לא בהכרח מוצר איכותי שישובו לרכוש גם בעתיד וימליצו עליו, לכן יש להשתמש בקלף המחיר בצורה נכונה ומאופקת.

ניסיתם פער אחר פעם ליצור את התוכן הנכון והמדויק שיביא לפעולה הרצויה באתר, אך לא מתרחשת כל פעולה והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ממשיכים לזרום אל המתחרים שלכם? 

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות (מלבד את העבודה שלכם כמובן), הוא להשאיר את הטיפול בנכס הדיגיטלי ובתכניו בידיו של כותב תוכן שיווקי ומנוסה. לאחר שהאתר שלכם יתמלא בתוכן שיווקי מסקרן ומושך התוצאות יחלו להגיע. 

רוצים להניע לפעולה ולהכניס צבע ועניין לנכסים הדיגיטליים שלכם באמצעות תוכן שיווקי איכותי?
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם​